bon voyage

bon voyage

Bermuda június

2008. június 13. - Chloe78

Hát júniusban kérdés nem maradhat megválaszolatlan uh lássuk az elmaradásokat:

Igen, visszaköltöztünk a szobába,így most vagyunk páran, az orosz, az azbeszt és én első körben, néha kiegészülve Johnnal és az orosz sri-lankai pasijával.Pont ma derült ki hogy a szoba amire 4 hónapja várunk már sosem lesz a miénk, mivel 14 extra wellness csaj jön a már ittlévő 1500 mellé....(Gondolom ennek a singli pasik jobban örülnek mint én)

Persze, ki lehet bírni a Nyúl nélkül, csak jobb lenne ha itt lenne.

Szabanapon ha nem esik az eső próbálunk valami sportprogramot beiktatni,futás, tenisz, most vettünk tollast is a repertoárba. Este általában elmegyünk vacsorázni, néha az Oliviával és a férjével, de legtöbbször kettesben. Ha van egy szabad óránk hét közben akkor lemegyünk úszni, az mindig bejön.A Keksz in the cityt is majdnem megnéztük, csak nem kalkuláltuk be hogy kedden bermudán csak du 2.30-as előadás van!Úgy tűnik keddenként csak ekkor érnek rá a bermudaiak mozizni!:-))

Igen, ujra felmerült bennem Spanyolo., leginkább mert nagyon vágyom vicces-kedves emberek közé akik még tudják élvezni az életet, mert itt elég durvák és bunkók...

Ellenben most hogy azt a döntést hoztam hogy nem megyek haza a vizsgákra,(ami eléggé lehangol, de ha megbuktam volna és potyára kiadok félmilliót is lehangolna), így megpróbálom legalább az egyik célt teljesíteni és összeszedni annyi pénzt amennyit lehet a hitelemre.

Ha minden jól megy jul.15-én elmegyek kanadába a Johnnal 1 hétre, az biztos jó kikapcsolódás lesz, Niagara, vásárlás, vásárlás...:-)

Pletykatéren nem sok a történés, megjött Rita barátnőnk akkora attitűddel mint a ház, derogál neki hogy nem fine-diningban van és ezt lépten-nyomon hangoztatja is. Amikor megkértem hogy ne karba tett kézzel álljon már a pályán míg mások rohangálnak, leparasztozott (persze a hátam mögött ahogy illik).A jó hir hogy az első 5 percben összeszedett magának egy horvát pasit uh ritkán látjuk. Hát így élünk magyarok...

Tegnapra bejelentkezett hozzánk vacsira Kati és Michael, már ott álltam élesre töltött kamerával, fogalmaztam a cikket a feljelentőbe mikor lemondták.Shit!Így sose leszek híres publicista!

Persze ha okt. elejéig kihúznám, amikor is jön Beyonce és Alicia Keys a Bermuda fesztiválra még lehetne esélyem...

Naésakkormost kérdem én, kibe is szerelmes Princi?Molboyba?Volt már sex?Vagy követed Dr. Dj Q bestsellerét a "10 biztos tipp a totális párkapcsolati csődhöz, avagy hogyan őrizd meg nemlétező szüzességed a házasságig"?

Puszi,

Chloé

A bejegyzés trackback címe:

https://report.blog.hu/api/trackback/id/tr64519194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Princi 2008.06.16. 14:35:44

Dr DJ Q tanácsát nem követtem, ezért le is cseszett, de mondtam neki, hogy különbözöek vagyunk és kész. Lehet hogy ö arra vágyik hogy vki 3 hétig csak szivassa, mert ő ettöl pörög fel. Nem vártunk 3 hétiig, 2ik randin csokoloztunk és együtt aludtunk, majd még 2szer aludtunk együtt, és az 5ik randin kekszeltünk... :) Félénkek voltunk mindketten asszem... vicces hogy 2 felnött emberben milyen gátlások vannak.. De jó volt nagyon, aggodtam, nehogy legyen egy kis problémája, de nincs neki. :) Szoval minden szempontból tökéletes, szombaton elvitt egy partner cégnek a családi hétvégéjére, ez volt az első helyzet ahol 'párként' jelentünk meg, jó volt nagyon, de persze kettesben beszélgettünk sokat... Akkor probáltalak felhivni, hogy elujságoljam, szerelmes vagyok, de vmiért nem voltál kapcsolható, ezért küldtem sms-t. Azért hozzá tenném nem voltam józan... :) Amugy képzeld dohányzik ha iszik, innentöl kezdve egyáltalán nem zavarja a dohányzás, és bár tudom Pussy K nem örül ennek, de nekem mindenképpen felüdülés tudjukki után. :) Nem cseszeget, hanem szimplán szeret. Néha olyanokat mond, hogy magam sem hiszem el, ez tényleg megtörténik velük igy 31 illetve 34 évesen. Fekszünk egymás mellett és mindkettönknek annyira dobog a szive, hogy majd kiugrik. Én még sosem éreztem ilyet... És ö sem. Hozzátenném még a keksz kérdésre, hogy azt is csináltam, és nem találtam egyáltalán undoritónak, ami megint azért furcsa mert eddig csak Tamásnál éreztem ilyet. Mi lesz ebböl... ? :)
Chloé, azt irtad nem vagy vmi jól, mi a baj? Pussy K-töl tudom, hogy isiászod van? Fájdalmaid vannak?
Meddig terveztek maradni? október?

Pussy K 2008.06.19. 13:47:49

Princi, hidd el, engem nem zavar, ha valaki dohányzik, ha tiszteletben tartja, h én nem dohányzom.
Mindenki úgy pusztítja a szervezetét, ahogy akarja, de én nem szeretném a passzív dohányosok sanyarú sorsát megélni. Alig várom, hogy pl betiltsák a szórakozóhelyeken a cigizést. Ezt egyébként dohányos ismerőseim is várják. Kint Angliában megtapasztaltuk áldásos hatását.

Amúgy nagyon nagyon örülök, hogy rátaláltatok egymásra Andrással. Szépen mindenki révbe ér. És akko végre megalapíthatjuk a várva-várt kommunát DJ Q-val. Veszünk egy nagy-nagy telket egy tó mellett és beköltözünk mindahányan. Időnként bekamerázhatnánk magunkat és szépen meg is élnénk a Big Family Brotherből. :-)

Update:tegnap megnéztük DJ Q kecóját, mert ugyanaz a festő fest nála is, mint nálam. Sz Tibor nagykorú, miklósi lakos. Áthoztuk Agent B lakásába, hogy nézze meg, mit és mennyiért lehetne kihozni belőle.
A kecó szuper, nagyon jó beosztású, tágas. Tök jó méretű terasz van hozzá. Nagyon ügyesen vásárolt a kis DJ! Van saját utcai parkolója, a ház csendes környéken van, mégis jó helyen. Minden zölt körülötte. Szóval minden dícséret az övé.
süti beállítások módosítása