bon voyage

bon voyage

premier előtti vetités

2008. június 03. - Princi

Hi,

Aki nem tudná, a héten mutatják be a keksz és new york filmjét, mondtam Dj Qnak hogy készséges leszek vele nagyon ha szerez nekem premier előtti jegyet, de egyenélőre még nem történt meg, illetve emlegette hogy Chloé, Nina és Pussy K is tartozik neki a forma 1 bulirol készségességgel, én mondtam hogy szerintem csak Pussy K, de ö bizonygatta, hogy nem.

Mivel nem kaptam DJ Qtol jegyet, illetve Pussy V által mehettem volna ma este, de hát ma ugye molboyal van randim, és hát valljuk be egy film csak film, mig egy randi az randi (erröl Miranda jut eszembe, big hands, big hands:)) De szerencsére tökfej elhivott egy holnapi premier előtti vetitésre este 8kor, szoval vele megyek! Érdekes az élet... :)

Tegnap vásároltem szép cuccokat, ma már abban viritok és megyek a randira. Csak nekünk kinyitnak egy borospincét vhol a velencei tó környékén... izgatott vagyok. :)

Chloé, nem ugy volt hogy irsz a 7végén? Minden rendben? Ne dolgozzál olyan sokat. Mikor jössz haza??

Puszi:

Princi

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://report.blog.hu/api/trackback/id/tr27501223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pussy K 2008.06.04. 11:05:37

Krisztián furcsa mostanság...nem adja oda a jegyeket...hmmm....valami nagy baj lehet vele...

Bár a vasárnapi ládaderbi után, amit kicsit tönkretett egy vihar (belecsapott egy fába, ami alatt 3 ember volt, egyet újra kellett éleszteni) próbáltam elérni és konkrétan lehetetlen. Szegény! Iszonyat sok munkája volt benne...A Red Bullt még az ág is húzza vihar tekintetben, lássuk be. Chloé, emléxel augusztus 20-ra????

Princi 2008.06.05. 10:35:47

Nos, a randi jol sikerült, azt kell hogy mondjam... :) Sokat beszélgettünk, nevettünk, jól éreztük magunkat, megittunk 3 üveg bort, szóval jó volt.
Semmi testiség, Dj Q azt mondta az első csókhoz képest 3 hét mulva szabad csak... Sebaj következő randi pénteken, azaz holnap lesz Balatonföldváron. :) Ott van neki egy tetőteraszos kecója ahonnan szintén szép a kilátás, ezt mondta... Majd lecsekkolom és jelentek.
Sármör szakitott velem. :) MA reggel felhivott, és azt mondta, hogy neki nem elég a testi kapcsolat, neki többre van szüksége, és nagyon sajnálja, de ez igy nem mehet tovább. Én is nagyon sajnáltam, mondtam neki, hogy jelenleg nem tudok többet nyujtani. NAgyon jó fej volt, azt mondta, örül hogy megismert, mert már kezdte azt hinni nincs olyan lány akivel lehet beszélgetni, és velem lehet, és minden jót kivánt stb... Le vagyok nyügözve. De hát valljuk be, bár nagyon kedves, aranyos reggelikészitős volt, pont az ilyen fiuk nem jönnek be nekünk... Azért sajnálom, de örülök is, levette a szakitás terhét a vállamrol. Még szakitáskor is korrekt volt.
Mozi tökfejjel tegnap: olyan volt mint régen csak nem fogtuk egymás kezét... de ez nem hiányzott, jót beszélgettünk mint régen, ettünk előtte, a film nekem nagyon tetszett, de vajjuk be, én elfogult vagyok. Mondjuk asszem megnézem a nem szinkronizált változatot, mert az biztos sokkal jobb. Sirtam is. :) Hát rólam ennyit, mostmár vki más is nyilatkozhatna!!!! Chloé????

Pussy K 2008.06.05. 11:08:35

Hmmm, mit is mondhatnék ezekre. ma reggel kicsit szarkasztikus vagyok és jobb nem jutott az eszembe:
-DJ Q mióta szakértő és tanácsadó a párkapcsolati dolgokban? SOHA életében nem várt egy nőre 3 hétig, Abit is ledöntöntötte pick-pack, oszt majd belhalt a szerelembe. Aztat gondolom, h ennek semmi köze a komoly szerelem kialakulásához
-nagyon nagy baj, ha nem olyan fiúk kellenek, akik jók. Sztem szívünk mélyén mindenki arra vágyik, hogy ilyen partnere legyen és ne egy olyan, aki önző és halálra szivatja. Ha nem hisszük el, h lehet ilyen (talán mert azt gondoljuk, h nem is érdemeljük meg???), akkor nem is lesz soha. Én tapasztalatból tudom, hogy bár nincs BMW-je, vidéki háza, vitorlása stb, stb, Balázs mégis kimondhatatlanul jobb, mint exGábor vagy bármelyik párkapcsolatom. Ezért bíztatok mindenkit arra, h ne alkudjon meg magával és az egójával, hanem harcoljon a szerelemért és boldogságért!

Ezt jól megmondtam, de "ez az én véleményem!"

Chloé, mizujs????? Írjá, vazze!

Myers 2008.06.05. 11:15:13

nekem bejönnek a reggelikészítős, főzős, kiszolgálós pasik!!!! ettől még FÉRFI :)))))) lehet, megvénültem és elkényelmesedtem???? inkább ő ugráljon, mint én.

Princi 2008.06.05. 11:18:32

Én sem gondolom, hogy ezt a hibát elkövetném mégegyszer, de nem alakult ki a szerelem sármör felé... Nem fogok mégegyszer tudjukki féle hibába esni, és stuccpolitikát sem akarok folytatni mint tökfejjel. Sármörtöl rendes dolog volt amit tett, és korrekt is. Molboyal sem fogom huzni halasztani a dolgot ha nem érzem a szerelmet. Ennyi. Persze, ismertek, implonálóak a dolgai, vitorla stb, és ezek fontosak is nekem, de nem ez a döntő.

Pussy K 2008.06.05. 11:44:59

Akkó éljen a szerelem!!!! Ámen!

és mi Chloé véleménye? John készít reggelit????

Chloe78 2008.06.05. 12:24:02

Haat, keszitene ha meglennenek a feltetelek, es ez majdnem olyan mintha keszitene...
Egyebkent egyetertek Princivel, sokkal nehezebbnek tunik hosszutavon toleralni valakit aki jofej, talan mert hianyzik a kiszamithatatlansaggal jaro adrenalin?Vagyis: a szerelem csak akkor szerelem ha kiszamithatatlan, minden mas csak szeretet?
Na miccoltok?Szerintem ez eleg Carrie Bradshawsra sikerult!!:-))
Megmondom az oszintet, elegge unok itt, nagyon hianyzik az itteni eletbol a Nyul, mindenkivel csak latszatra vagyok joban, nincsenek oszinte emberek.(persze John kivetel, de azert kell a lany tarsasag neha)Raadasul ugyanolyan feszult vagyok most hogy vizsgaidoszak van, mintha otthon lennek. Kihagyni talan rosszabb mint atelni!!
Na megyek vissza galyaba, tegnap elshoppingoltam a fele vagyonom...:-)

Pussy K 2008.06.09. 10:27:45

Hát, drága Barátnéim, válasszatok csak olyan csávót, aki halálra szopat, csakhogy meglegyen a kiszámíthatatlanság...számomra mondjuk az nem szerelem, de biztos rosszul tudom. :-)))
Mindenki találja meg azt, aki mellett maradéktalanul boldog...de aztán senki ne jöjjön sírni később, mert sajna én azt fogom mondani, h "én szóltam". Sajnos több élő példán is láttam kedves kis barátaim közt, h csúnyán pofára estek hiába intettem őket jobb belátásra. De nem baj, már rég nem bánom, h az adott pillanatban nem fogadják el a véleményem....Örülök, ha valaki tanul a saját hibáiból (csak tanuljon!!!!), én meg jól tanulok a sajátom mellett mások hibáiból is.
Én azt vallom, h igenis az az érett személyiség, aki képes felfedezni, ha érzelmileg vagy fizikailag bántalmazzák és nem hagyja magát, nem mentegeti a társát, hanem azonnal kilép a kapcsolatból. Ajánlott olvasmány: dr. Csernus A Nő c könyve. Én nem olvastam még a Bennünk élő istennőt, de ha bennem él egy istennő, akkor tisztelem magam annyira, hogy nem hagyom magam alázni.
Sajnos manapság olyan sok kretén, érzelmileg fejletlen ember van, h nekem pont nincs arra szükségem, hogy velem próbálja felépíteni a mini egóját. Szóval kösz nem. Szerencsére Nyünyő nem ilyen.Ezért szeretem és vagyok belé szerelmes! Soká kellett várnom és keresnem, de megérte!

Pussy K 2008.06.09. 10:33:08

Apropó, szerintem a film jó erős közepes volt egy csomó (sztem) műbalhéval. Persze enélkül nem lett volna 2.5 órás a film. :-))
A ruhák legalább többnyire szépek voltak, de míg évekkel ezelőtt nmagyon imponált ez a világ, most kicsit too much volt. Mindenesetre azt hallottam, h készül a második rész!!!!
Samantha észbontóan néz ki benne, ez nagyon tetszett! 50 éves a színésznő basszus. Szegény Carrie meg olyna csúnya öregasszony lesz. Kötelezném, h szedjen fel legalább 5 kilót, mert csont és bőr....

Princi 2008.06.09. 11:14:17

Szerintem ha igazi barát vagy, lehet hogy azt mondod 'én szóltam', de ott leszel nekünk amikor sirunk, és ez a lényeg. Kicsit keményre sikeredett az irásod.... Bocsi.

Myers 2008.06.09. 17:36:53

nekem a film totális meglepetés volt. sokkal rosszabbra számítottam. 2,5 óra szórakozás, tetszett. tudni kell megfelelő helyre tenni, nem hagyni elcsábulni a csili-vili felszínességnek és ürességnek, és akkor aszondom, teljesen rendben volt. volt hogy zokogtam, a köv. pillanatban meg nevettem (charlotte ráordít bigre, majd eltötyög, mint egy pingvin a szűk rucijában). nem fogom naptárt vagdosva várni a 2. részt, de majd megnézem.

hááát, kemény dolgokat feszegettek és kemény szavakat vagdostok a blogra. az ember hibázik - még mi is :)-, hibázik megint, és talán a sokadikra végre elér oda, hogy gyomor-és szívszájon is vágyik már a nyugalomra. v. nem jut el. és még akkor is lehet boldog :) szerencsére. ha fülig szerelmes vagyok, v. annak hiszem magam, pedig csak megrészegült, akkor úgysem hallgatok senkire, kivéve, ha azt mondja, amit hallani akarok. még most is, pedig már megszenvedtem a magamét....
utólag pedig a jószándékú megjegyzéseket, kérdéseket elfelejtem, v. máshogy emlékezem rá, mert a legnehezebb a saját tévedésünket beismerni. ennek ellenére ne fogjátok vissza magatokat, mikor ilyen helyzetbe kerülök, max vértet vegyetek magatokra. pls.
a vállam vízálló, úh. gyertek, ha kell!

Chloe78 2008.06.09. 19:31:26

En meg nem is ertem hogy bontakozott ki a tema!!
Szerintem mindannyian tul vagyunk mar sok fele pasin, de nem erzem ugy hogy ez feljogositana arra hogy jotanacsokkal lassak el vagy jobb belatasra birjak barkit is!Ami a konyvek olvasasat illeti,hat... lehet hogy egy exnarkotista aki elo adasban kozli az emberrel hogy meg fogsz dogleni vicces, de szamomra nem kovetendo, hiteles forras es nem hoszem hogy tobbet tudna rolam mint jomagam.A Bennunk elo Istennokhoz nekem szotar kell, de egy pszihologus vegzettseg sem art, mert nem konnyu olvasmany!:-)
Holnap en is megnezem a filmet!!Ami eszembe is juttatja hirtelen hogy Big is eveken keresztul "szopatta" Carriet, de a baratnoi szazadszorra is meghallgattak, nem???Mer' mittuggyuk mi kinek ki az igazi??

Myers 2008.06.10. 09:01:28

ki ez az exnarkotista?????? milyen könyv?????nem értem :((((

Pussy K 2008.06.10. 09:32:44

Csernus volt sokáig drogfüggő, de sztem pont ez teszi őt hitelessé a leszoktató munkájában. Ő átélt mennyet és poklot, szóval teljesen átérzi mondjunk, ha épp egy heroinistát szoktat le...

Hmmm, elgondolkoztam. Sajnálom, ha megbántottam valakit a nyers stílusommal. Nem ez volt a célom. És megmondóember sem szeretnék lenni. Higgyétek el a jövőben törekedni fogok arra, hogy mindenkinek a saját szájíze szerint beszéljek, mint egy igaz barát. Azt mondom, amit csak hallani akartok. :-DDDD

Pussy K 2008.06.10. 09:38:12

Ja és ha mindenki egyetért, talán lezárhatnánk a témát. :-)

Szeressük egymást gyerekek!

Myers 2008.06.10. 10:10:48

zárjuk le, rendben. majd még úgyis előjön, mert sztem tök érdekes beszélgetéseket folytathatunk le ennek kapcsán.
mint ahogy tegnap is. állat jó volt, szuper jót beszélgettünk, élveztem. hála érte a barátnőimnek, akik még azt is elviselték, hogy állandóan belebeszéltem a másik gondolatába, annak ellenére, hogy érdekelt, és a szomszédos asztalnál ülők is kvázi tanúi voltak eszmecserénknek. a pincér kényeztetett minket, ezt szeretem :))))
szal, sztem gondolhatjuk kicsit eltérően is a dolgokat, attól még élhetünk egy bolygón, ha egy országban nem is. :)
by the way: pussy K cinikus vagy ;-)

Princi 2008.06.10. 11:18:37

Én mindenkit szeretek! :) Lehet szerelmes leszek... :) Boldogság... lálálálálálááááá
süti beállítások módosítása