bon voyage

bon voyage

cork

2008. május 16. - Myers
túl vagyunk írországi kalandunkon. csodás kis miniszünidő volt. természetesen minden gyönyörű és hihetetlenül zöld, dús pázsit kamillavirágokkal és sárga kankalinokkal. ami a legjobb volt viszont írországban, azok az írek. örökre szívembe zártam őket. érdek nélkül segítenek, figyelnek a másikra, nyugodtak, előzékenyek, nyitottak és nem céljuk a turista/nem turista lehúzása. azt kapsz a pénzedért, amit ajánlanak és amit elvársz is. állat jó fejek és európaiak.
és persze a sörük, isteni. ahogy megérkeztünk, a szálloda checkolás helyett az útba eső 1. bárban (rob roy) checkoltunk. kicsit Londonhoz hasonlított a városka (nem véletlenül), de erősen utálják az angolokat. sikerült helyi életérzést megtapasztalnunk, ez egyik bárba beesett egy angol chelsea-s pólóban, úgy választották szét őket. utána meg a 21. századi vurlitzerükön nyomtak egy angol elllenes nótát és üvöltött az egész pub. a "kocsmáros" szerint helyi fíling. :) nekem mindenképpen passzol írország, mert a hivatalosan legjobb hely az a pult mellett van, úh. természetesen mindig ott ültünk. :) ezt csak a magyarok furcsállják nálam. :)
van saját sörük - beamish - nekem ez jött be a legjobban, sajnos a gyárat nem tudtuk megnézni.
irish food, mint fogalom már nem  létezik, csodálkozó szemekkel néztek ránk, mikor  azt akartunk enni.  sajnos globalizálódott a világ, és ezt őszintén sajnálom. hiszen a pubok sem jelentik már azt egy turistának amit régen, hiszen itthon is látogathatunk ír kocsmát, lehet ez már mindennapi is. kár érte :(
az irish breakfast viszont híres, a fotóját melllékelem, csalódás volt. az bejött, hogy kvázi este éheztünk csak meg, de ezt inkább az erős olajos cuccnak köszönhettük, mint az ízletes reggelinek.
tömény volt a 3 nap, rengeteget láttunk, sokat gyalogoltunk, kirándultunk. kis város - 150e lakos - hatalmas egyetemmel, úh. még egy vizsgára is sikerült beesnünk, de nem néztek ránk a vizsgáztatók kedvesen.
finomakat ettünk a piacon, mint mindenhol, itt is kuriózum és extra.
a repülőt majdnem lekéstük, nem jött a shuttle bus, de mikor hívtuk őket, korrektek voltak, visszahívtak, hogy végül minden ok lett-e, a sofőr hajtott, hogy elérjük a check-int, aminek pl. már zárva kellett volna lennie 15'e (fapados lévén) de mosolyogva engedtek minket becheckolni. szóval korrektek, emberségesek, figyelmesek.

csak superlatívusokban tudok beszélni róluk, ajánlom mindenkinek, bár talán egy hosszabb túrát érdemel a dolog, szigetjárással.

sajnos aztán megérkeztünk a balkánra - pozsony - ott már nem ment minden fényesen, a sörünket vizezték, a buszra, amivel mentünk volna győrbe, meg nem nagyon akarták, hogy felszálljunk, mert magyarok vagyunk (a guide cseh volt). welcome in balkan. van mit tanulnunk!!!

Nina

ps.: fotók a cork mappában

A bejegyzés trackback címe:

https://report.blog.hu/api/trackback/id/tr9472225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chloe78 2008.05.17. 02:39:36

Na nem semmi mehetnek van bennetek!Irorszag nekem is mindig bejott, plane ugyebar a PS I love you ota!Gondolom az angolt nyomtad kokemenyen,es te tolmacsoltal a Gabornak is, ugye??!:-)
PussyK storyja naggyon durva, jobbulast Agent B-nek!!!Azert remelem voltak jo pillanatok is!
Itt most kicsit fellendult a business, itt van az IBM 1 honapig, ugyhogy mar 1 hete reggel 5kor kelek ami nem olyan vicces.
Viszont szinten itt van Cuba Gooding Jr.1 honapig ami mar sokkal viccesebb, plane hogy magyarul karomkodik es sokat log a szemelyzettel!Cuki!!
Princi, mi van sarmorrel?Igy keprol bejon!Follow up?

Myers 2008.05.17. 20:12:10

cuba gooding jr????? tyűha!!!! remélem, ápolod a kapcsolatot, hogy vendégül láthassuk bpen is, ha mán magyarul káromkodik. by the way, ti tanítottátok? komolyan együtt lógtok? vagy te most, hogy a hotelben laksz, már nem is a személyzethez tartozol? ;-)

gábort ismered, ő csak alkoholmámoros állapotban nyomja az angolt, így én voltam a tolmács. :)))))

chloe, ti ott a környéken mentek vmerre? vmelyik szigetre átruccantok?

ma kint voltunk Katával a margitszigeten nők lapja 5vgn. soma beszélgetett egy táncterepautával, és 2 hellinger-terepautával. téma: elvesztés, elengedés. irtó érdekes volt. tudtam, hogy hordozzuk magunkban a dolgokat fogantatásunk óta, de az nekem teljesen új volt, hogy 2 generácóval fölöttünk élő családtagjaink dolgai is bennünk vannak. nekem egy kicsit olyan közösségi tudat, ők a család szellemi mezejének mondják. apropó: olvastad a bennünk élő isteneket? a bennünk élő istennők lesz soma következő témája.

ciao, Nina

Myers 2008.05.17. 20:43:18

te, Chloe,
a csak sex és más semmi a Palace-ban játszódik. nem is mondtad, hogy nálatok forgatták. vicces volt látni a filmben. :)

Princi 2008.05.20. 10:57:42

Na, sármör igazi cuki fiu. Télleg, de hát azt is tudjuk ha vki cuki az olyan mint amikor Chloe a képét puszilgatja, szoval aranyos, kedves, házias (!) mindig beágyaz, (én nem szoktam), továbbá egyik reggel arra kelek, hogy a letört csempét ami az erkélyajtómnál volt, azt megragasztotta! Meg lehet zabálni! De, és jön a de, nem akarok tökfejhez hasonló hibába esni, szoval ha nem alakul ki mélyebb érzelem a részemröl hamarosan, sajnos szakitanunk kell majd. Ja 'tujukkivel' összetalákoztam a Kylie koncerten, amire Pussy V és a slágerrádió jóvoltából ingyen mentünk (ez jó volt, mert öngyilkos lennék ha ezért ki kellett volna adnom 16ezer ft-ot, szar volt) szoval a csajával volt! Ez azárt is érintett váratlanul mert konkrétan előtte valo este felhivott hogy nincs-e kedvem átmenni hozzá borozni este fél 10kor. Kikakadtam nagyon, rossz volt találkozni vele, mert nem voltam rá felkészülve és vártalanul ért, egyböl elkezdtem parázni hogy dagadt vagyok stb. Persze leginkább magamra voltam mérges hogy miért vagyok ilyen f*sz, hogy felidegesitem magam, ettöl persze még idegesebb lettem. :) Ilyen vagyok. :) Na mindegy, lényeg hogy felhivtam vasárnap és megmondtam neki, hogy télleg hagyjon békén NEM leszünk barátok, és nekem rossz volt vele találkozni, ráadásul szedje össze már magát, mert nekem megalázó hogy van csaja és velem akar dugni, na meg a barátnöjére nézve is az. Persze megint elismerte hogy egy f*sz etc, de erre már nem voltam kiváncsi. Asszem most télleg lezártam. Milyen morbid hogy 1 év eleteltével is még mindig rola szol a blogos bejaegyzésem legtöbb része és nem sármörröl vagy másról, hiszen többen vannak... Ja, azé a kedvencem a mol-os, asszem ö lesz az! :) Szegényt ugy hagyták el, 5 és fél év után novemberben, hogy reggel még integetett neki a csaj az ablakból ahogy mindennap, majd estére már nem volt ott, lelécelt. Ez milyen durva!!! Bár nem tudni hogy ugye ö mit tett ezért, de azért ez nem korrekt. Mindenesetre vitorlázik hevesen, ez is szimpi benne, meg snowboardozik, meg motorozik, szoval hasonlóan aktiv életet él, néha dohányzik amikor iszik... Egyenlőre ezek mind mind szimpatikus tulajdonságai... Persze kéne nekie gy másik név...
Cuba-t szerettettel várjuk Budapesten, és tanitunk neki még cifrább magyar káromkodásokat is!!! :)

Puszi:
Princi

Pussy K 2008.05.20. 13:35:26

Ez a beesünk egy vizsgára nagyon viccesen hangzott!!! felteszem a listára Írországot, mert Nina csak jókat mond róla. Ez klassz, nem gondoltam volna.

Chloé, kérj minden hírességtől autógrammot a melledre! Mint mi tavaly a Szigeten! :-))) Hordj magadnál egy mini kamerát és fotózz. gyűjts relikviákat a hírességetek, mert Britney Spaers rágója is több száz dolcsiért kelt el a neten, bázz. Ebből meggazdagodhatnál!!!
Mit tudsz Katiékről (Z. Johnes)? Azt írja a Story nevű forrásom, h beleszeretett valami amcsi színész csávóba és lefogyott tisztára. Mutattak képeket és télleg. Anorexiás, láttad mostanában??? Köphetnél pl az index Feljelentőbe pl.... :-)))

Agent B-t kidobták a Jánosból. Tulajdonképpen semmit sem találtak nála, de jól beparáztatták, h bármikor előfordulhat. Most otthon pihizik Nagykovácsiba anyukája kecójában. Talán jövő héttől melózik megint.
Szerencsére tegnap kiolvasta a Titok c könyvet és most azt mondja, h ő egészséges. Nagyon örülök, h ilyen pozitívan gondolkozik!

Athénból egy fél napot láttunk, a többi 6 (!) kórházban volt. Ennyi elég is volt belőle. A helyiek sem értették, h minek oda mentünk és nem vmi szigetre. Next time.

Pussy K 2008.05.20. 14:01:11

B úr vagyis Sármőr nekem már így ismeretlenül is nagyon szimpatikus és követelem, h tessék beleszeretni! Remélem a MOLboy nem csak az egzisztenciális dolgok miatt szimpi!

A Nők Lapja hétvégén egyébként beszéltem egy számmisztikussal, aki Balázs betegségét tipikusnak ítélte, mert 27-én született és rájuk nagyon jellemző az agyalás, a dolgok minden oldalról való megviszgálása, mindeneshetőség mérlegelése. Még olyanok is, amiről szó sem esik, ő még azt is jól átgondolja. Ez tipikus Balázs. Az agya azt mondta, h ácsi. Egyébként icipici vér volt csak a fejében, így hál istennek nem voltak tipikus tünetei (pl bénulás), "csak" iszonyatos fájdalom, szédülés és hányás.

Magamra is kértem elemzést és nagyon érdekes dolgokat mondott. Pozitív és meggondolandó, fejlesztendő területeket is. Ez is jó önismereti eszköz.

Chloe78 2008.05.20. 16:42:24

Wait a minute!Princi is 27-en szuletett!!Akkor innen az agyalas!!:-)
Mellre tetkot nem hiszem hogy John toleralna, ellenben van itt egy par csaj aki sorban all erte.Nem allnek be...
MOL-os csavo?Ilyen benzin arak mellett tessek eselyt adni neki!!
John kitalalta hogy elmenne Skociaba suliba+dolgozni 2 evre, majd mikor ezt tovabb gondolta arra a kov.re jutott hogy nekem nem ez az almom, (jelzem van igazsag alapja)majd bedepizett hogy akkor en majd jol elhagyom.Persze velem mar csak a depis reszt osztotta meg, ugy kellett levezetnem az eredetet!Megnyugtattam hogy nem kell elore kikombinalnia a story veget, eloszor kozolje velem is a terveket oszt meglassuk!Hat nem egyszeru!
Raadasul mostanaban heti 60-70 orakat dolgozunk, ki van akadva hogy alig lat, mindennek a tetejebe ki bukkan fel ismet napi szinten az eterben????F*om!
Szoval ha Princi panaszkodik hogy 1 ev utan meg mindig hatassal van ra tuggyukki, akkor en mit reagaljak Dr. tuggyukkire sok ev utan????Azt mondanom sem kell hogy vele is almodok...Nnna erre ajanljatok egy jo konyvet! :-)
Gondolkozom hogy csomagolok, es lakatlan szigetre tavozom agymosas celjabol!

Chloe

Myers 2008.05.21. 08:53:15

ácsi, john is 27én született???
talán bejárja európát? ennyire érdekli? egyáltalán hogy jött épp skócia? mondjuk gyönyörű.

mi újság az azbesztes szállással?

én ajánlok: tessék megkeresni és elolvasni a bennünk élő istennők c. könyvet. tuti bermudán is van könyvesbolt. :) mondjuk ölég érdekes, hogy john mellett drrall álmodsz.... nem irigylem. by the way, talán mikor itthon voltál nem lezártad ezt a kapcsolatot, hanem megnyitottad.... hm-hm.
egyetértek azzal a felfogással, ha tisztességesen nincs lezárva egy kapcsolat, nagyon-nagyon nehéz túl jutni rajta igazán, ha egyáltalán lehet. vhogy mindig kísért, és újabb találkozáskor felzaklat v. elcsábít. ez persze nagyon nehéz, sajnos nekem sem megy, de próbálom/tam.

és hogy ne idegesítsétek magatokat nagyon ezeken a pasi dolgokon, elmondom, hogy amikor hajanalízist csináltak a margitszigeten, a csaj megállapította a hajhagymámból, hogy 2-3 hónappal ezelőtt erős trauma ért. láttam is a kis göcsörtöt. és jött a felismerés, hogy akkor "játszottunk" szakítósat gáborral, ami öléggé megviselt. és ha a hajhagymámom ez így meglátszik, mi lehet a testünkben. úh. igenis tudatosan figyelni erre, mert 1 pasi sem ér meg ennyit!!!!!!

myers

Princi 2008.05.21. 11:02:19

MOLboy elhivott vitorlázni, és megyek! :) na jó többen leszünk 5en összesen juni 21-22.
Ddrrr tudjukki szerintem azé kavarja fel Chloét mert vmi nagyon beakadt neki vele kapcsolatban, és azt is el tudom képzelni hogy ddrr-nek ehhez semmi köze, hanem vmit odagondol vagy ráruház és hozzá köti, de azt mindenképp lássuk be, hogy ez nem normális. Ahogy tudjukkivel kapcsolatban sem normális amit csinálok.

Chloe78 2008.05.22. 19:45:44

Koszi!Akkor megprobalok kiakadni!:-)
Aze Skocia, mert a mamaja skot, ebbol kifolyolag o is brit allampolgar es ott a csalad...
Ja!Kepzeljetek 1 honapja nem eszem hust, gomdoltam kiprobalom okoz-e valami valtozast.
Nemaze, de az izuleteim (vallam, csuklom, fejem)nagyon ritkan faj mar, sokkal fittibnek erzem magam, kevesbe faradok el stb...
Fogytam is a sok salatamajszolasban, de az mar csak a bonusz.
Persze nem hinnem hogy tul sokaig huzom, de orulok hogy kiprobaltam!

Chloe

Myers 2008.05.23. 10:30:53

PussyK tuti örül az új húsmentes őrületednek. :) ha ennyi mindenre jó a zéróhúsos saláta, érdemes gyógyírnak használni . :)

tegnap a régi idők emlékére sok új barátot szereztem a joy partin. :) élvezted volna :) műcsarnokban rendezték és nagyon szépen megcsinálták sztem. maga a parti ölég lapos volt, Princiék hamar le is léptek, de kár volt, mert azé' voltak jófejek. labdáztunk egy óriás lufival és nemzetközi kapcsolatokat kötöttünk PussyKvel: egy szenegáli csaj, egy kongói és egy chilei srác. ráadásul vicces volt, mert az egyik srác, akivel este beszélgettünk, reggel már az rtlen zenélt :)
találkoztunk Péterrel, aki a 2 évvel ezelőtti redbull F1es partin (hajó) volt a mixer, még fotozkodtunk is anno vele, emléxel?
természetesen a sok koktél után hajnalban megéheztem, de sehol nem találtunk sósat, úh. bementünk a hinterlandba és megkóstoltam a sült csirkeszárnyat. ami nem volt elég, és az egyik kedves felszolgáló hozott egy púpos tányérral és mellé sajtszószt. el kell mondanom, nagyon finom volt, bár nem tom igazából, hogy ezt most ma is megenném-e. :) viszont rögtön csatlakozott a csirkékhez 2 srác, akik szintén éhesek lehettek, mert rohamosan fogyott az adag, így konkurenciává váltak. :) az egyik a chilei srác volt, aki a kaja után talált egy promos gyantacsíkot vmelyik magazinban, és gondolta kipróbálja a mellkasán. kérésére segítettem neki letépni :))))) nagy és megrázó élmény lehetett, mert utána akárkivel találkoztunk, újságolta nekik hőstettét. folyamatosan újabb és újabb barátokat ismertünk meg, hol elvesztettük a régieket, hol újra találkoztunk és megörültünk egymásnak - bár lehet, hogy ez a nagy öröm, csak egyoldalú volt, ezt most nem tudom objektíven megítélni. :) ellenben egy kék tollboával gazdagabban mentem haza, vki vhol rám aggatta én meg vigyáztam rá. :) egy napszemüvegre is emléxem, de azt vhol elvesztethettem útközben.
szóval, érdekes, mozgalmas, barátkozós és szórakoztató este volt.
köszönet érte PussyKnek és a redbullos djQnak

Pussy K 2008.05.26. 09:32:56

Myers megmozdulása halálos volt a partyn elmondanám. Készítettem róla képeket és videot is. :-DDDD Annyit röhögtem rajta, mert olyan volt a lufik után rohangálva, mint egy felnőtt testű kisgyerek. Van képem arról is, amikor csirkeszárnyért könyörög, ezt majd akkor vetem be, amikor beindítja a politikusi karrierjét és majd jól megzsarolom.

Chloe! Kiraly, h vega lettel. De ne vidd tulzasba, csak addig csinald, amig jol esik. Akkor van ertelme, ha szivesen csinalod. De klassz, h kiprobaltad es foleg, h van is hatasa. Kuraszeru alkalmazasat javaslom, evente 2x, de lehet tobbszor is. (dr Pussy K) :-)))
Figyu, Skocia kicsit uncsi, de van jofele whisky, ami nem elhanyagolando szempont, foleg, ha gyomberrel kevered. :-) Azert meggyozhetned, h itthon is tudna tanulni (pl magyarul) es hivd fel a figyelmet, h olyan uri huncutsagok vannak itthon, mint pl valodi csereszenye erik, meg van friss eper!!!!!

Balazs matol dolgozik, kivancsi vagyok hogy birja. Elvezte az otthoni hederelest, de itt az ideje a penzkeresnek is. Csinalt mar par elviekben tiltott dolgot (autóvezetés, szex, tollasozás), ezert en gyogyultnak nyilvanitottam. :-)) Azert meg vigyázunk rá, de kicsit túlzottnak tartom a muterja aggodalmát. Egyszem gyerök, persze majd meglássuk, én hogy csinálom majd.

Pussy K 2008.05.26. 09:35:09

coconutsoup@hotmail.co.uk cimen vagyok elerheto a chat-en. Ez a legujabb szorakozasom, bar Myers kezd belemfaradni, mer' allandoan chatelni akarok. :-))) Tenyleg vicces!!!

Princi 2008.05.26. 14:29:48

Hát én azért léptem le a joy partiról, mert teli volt ciaccsinibabákkal, és nem éreztem jól magam, ráadásul Dj Q volt olyan kedves, és bemutatott Gianni-nak, aki rám sem hederitett ezért szakitottam vele!! Örökre!!! Mostmár nem könyörögheti vissza magát soha! :)
Ezért elmentünk gyümölcs nevű lánnyal a chachachaba, ami most nyilt, ott már csak gintonikit voltam képes inni, ami nálam ugye a vég, mert azt csak akkor iszom általában, ha már más nem jut eszembe! Sármör jó fej volt, értemjött hazavitt, készitett nekem szendvicset, megetetett, söt még vizet is traktált belém. Igazi cukifiu, szegény a legrosszabb oldalamt látja de igy is bir, biztos jó vagyok az ágyban. :)
Hétvégén elmentünk Juditta paskojának a borospincéjébe Bátára, és azt kell hogy mondjam, rég szórakoztam ilyen jól!!!! :) Persze előjött bennem a bizonyitási vágy, hogy nehogymár azt gondolják rolam én vagyok a pesti picsa, ezért a kakaspörkölt készitésekor montam, csináljunk vmi nagyon helyit! Erre monták, együnk kakasherét! Igy megettem nyersen egy kakasherét!!! Pfujjjj, persze ezt józanul SOHA nem tenném meg, de emlékemi szerint velő izű volt, na meg szerencsére egy okos srác beleforgatta vegetába igy, jelentem nem hánytam. :) Ez kb délután 5kor volt. Éjfélig birtuk a mulatságot, egy bokorba estem csak be hazafelé menet. :) Persze szegény sármört többször felhivtam telefonon, volt olyan hogy csak kacagtam a telefonba... Ezt az akadályt is jol vette, ezt kell hogy mondjam. :)

Myers 2008.05.27. 11:38:16

itt is meg kell, hogy erősítsem: kemény, vagány és eszement dolog volt. kakasherét NYERSEN!!!!!! senki nem mondhatja, hogy papírkutya vagy, mert kikérem magamnak. :)
le a kalappal és minden elismerésem!
Myers

Princi 2008.05.29. 12:12:12

hááát köszönöm. Remélem a sok bor amivel leöblitettem az felszivta az összes dolgot ami benne volt. Belegondolni sem akarok.
süti beállítások módosítása