bon voyage

bon voyage

Bermuda első hét

2008. február 21. - Chloe78

Kedves Barátok!

 

Nagyon úgy tűnik hogy alig vártátok hogy elhagyjam az országot hogy elkezdhessétek szervezni az utakat!!Semmi baj! Ha találkoztok a PS I lávjus pasikkal írországban, inkább ne tudjak róla!!!

Itt szinte minden változatlan, kicsit kevesebb az ember, mert mindenki vakésonon van, ami nem baj, mert egyedül vagyok a szobában, leszámítva mikor randevút adok Johnnak!:-)A fejem fölött bontják a szállodát, tartok tőle előbb utóbb valaki lenéz a plafonon keresztül.Mindent visszarendeztem ahogy volt,a Nyúl hiányát leszámítva minden ugyanolyan mint volt, de így legalább leülhet a John az ágyra anélkül hogy a Lili kiborulna idegileg.Szóval minden rosszban van valami jó!

Kicsit hűvös van,de minden gyönyörű zöld, talán kissé hiányzott is...

A melóba belecsöppentem rendesen, a hvg-i valentin nap felturbózta az eseményeket, 3 nap alatt napi 16 órában, 4 különböző helyen dolgoztam, vasárnap éjjelre szó szerint azt sem tudtam milyen rendezvényen vagyok, és hogy csokornyakkendőt kössek-e vagy térdzoknit húzzak!:-)

A cipőt már le se vettem amikor hazaértem, a.)mert beledagadt a lábam, b.)mert úgyis rohantam tovább az istentudja hova hordani a lecsót!:-)

Nade mostanra mindenki lehiggadt, csend van újra, lesz időm végre Jack-re,(24) meg a diplomadolimra, és bár a fontossági sorrend még nem tisztázott, érzem Jack esélyesebb hangyányit,hiszen sokkal többet tanulok belőle a diplomáciáról és terrorizmusról!:-))

Johnnal nem kis fenyegetések és hízelgések árán megnézettem a Bridget Jones naplóját, amin végül tök sokat nevetett, de ez talán a pukinak is köszönhető!:-)

Persze cserébe nekem meg kellett néznem a Hitmant ami cseppet sem volt vicces...

Hát így élünk itt Bermudán egyenlőre...

"I'll get back to you as soon as I've got anything!"

Chloe

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://report.blog.hu/api/trackback/id/tr66347953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Princi 2008.02.22. 15:55:54

Nem hagytad el az országot, mert én láttalak tegnap!!! Te voltál, télleg de ha nem Te akkor az ikertesód! Követtelek egy darabig, és nem tul hangosan, de szólongattalak is...
Komolyan ilyen élményben még soha nem volt részem!!!

Princi 2008.02.22. 15:59:35

Mi a helyzet Lilike pasikájával? Most mi van? Szeretik egymást vagy mi? Jön? Vagy?
Ja, büszek vagyok a Bridget Jones-os eredményedre... ! Én meg kaptam cserepes virágot Vali napra, asszem az is nagyon nagy teljesitmény!

Chloe78 2008.02.22. 23:45:20

A cserepesvirág az fasza...
Én azt kaptam amit John uton hazafelé munkából össze tudott lopni:1 fél szál rózsa, 2 db csokizongora.Tőlem egy meztelen nőcis öngyújtót kapott :-)
Charlie jól van, sokat fogyott, de nem nagyon kérdezgetem mi van velük mert kiborul!:-(
Ui:Majdnem lebuktattál bázz!Máskor ne kövess mert Chloe sem fog tudni megmenteni!!?:-))

Princsi 2008.02.25. 15:29:31

Hát valljuk be a cserepesvirág pont egy cserepesvirággal több mint amire számitottam, de a csokizongora sem semmi... :-)
Hát jó lenne ha jobban vigyáznál amkior Pesten közlekedsz basszus, még erre is nekem köll odafigyelni?
Na ugy látom többi nem szingli barátnöink el vannak foglalva a szerelemmel, de ennek én nagyon örülök. Pussy K olyan boldog... :) Nálam minden változatlan, megprobáltam bevenni pár leszarom tablettát, azóta sokkal jobban vagyok. Ma felhivott Tudjukki, akit Pussy K véletlenül meghivott a szombati farsangi bulira, és megkérdezte zavarna e ha eljönne, mondtam hogy igen. :) Ja és a csajjal másnap szakitottak Bali után, mert nem volt jó a melle, meg nem köszönte meg hogy Tudjukki mindenét fizette... igazi balek, mondtam neki, hogy minden rosszindulta nélkül de álljon már sorba egy kis toleranciáért, mert igy egyedül fog megöregedni... Én mindenesetre jot mulattam az eseten de nem annyira mint pár hete mulattam volna, szal asszem gyogyulok, mert már nem is dob fel ezen esemény... :) Remélem nálad is minden rendben... Puszi

Myers 2008.02.25. 15:43:35

köszi az élménybeszámolót.
már az elutazásod előtt sem rejtettük véka alá (más alá sem), hogy gábor megvárja míg elutazol, utána társasági életet él. :)
viszont a nap itt is süt 1000ágra, ami roppant élvezetes, főleg, hogy a sötét irodában ülök 18 óráig.
lehet, már túl is vagy jacken, úh. kommentet kérek róla.
BJ-s fenyegető és hízelgő kulcsmondatokat kérek, nekem ezt még eddig (tudjuk mióta, ugye? nem kell leírnom :) )nem sikerült abszolváltatnom.
johnt üdvözlöm, meg persze jacket is.
ciao, Nina

Pussy K 2008.02.28. 11:45:57

Ezer bocs, h nem reagáltam eddig, de sosem blogoltam eddig. De felveszem a napi rutinba:horoszkop, holdnaptár és blogglolás. :-))

Állat volt az élménybeszámoló. Nem értem minek bajlódsz mindenféle szakmákkal, amikor írnod kéne vazze. Én megvenném a könyveidet, tetszik a stílusod.

A cserepes virágnak, meg csokizongorának meg nagyon kell örülni és ennek jelét is kell adni ;-) akkor megint elő fognak állni valami kis meglepivel, ha látják milyen hatással vannak rátok. Én is annyira örültem, h a reptéren megint kaptam egy csodás csokrot. Tényleg boldog vagyok!

Múlt héten Barcelonában voltam cégesen és jól megosztották velem a márkám 3éves stratégiáját. Még jó, h a konkurenciánál meg most akarnak interjúvoltatni. Az eredetileg keresett embert megtalálták a pozicióra, de tetszett az életrajzom és a regionális igazgató beszélni akar velem. Van az pénz végül is. :-)) Node majd a managerem jól letárgyalja velük.

Várom a farsangot, de a jelmezem inkább a múlt heti kamionosok és kurvák bulira lett volna inkább megfelelő. Kísértésnek fogok öltözni. :-) Kicsit még gondolkodom, h tudnám szolídabbra venni, mert kollégák is jönnek.

Elkezdtem futni, de olyan izomlázam van, h a lépcsőn se le, se fel nem tudok menni. Fasza. De kurva jól esett és kell a feszes test is, bár ha harisnyába bújtattom, már nyerő vagyok. ;-)
süti beállítások módosítása