bon voyage

bon voyage

Bermuda első hónap

2008. március 11. - Chloe78

Blogtársaim!

Úgy tűnik kerek 1 hónap telt el azóta hogy Balázs meztelen fotókat készített Katáról a ferihegyi napfelkeltében, mialatt Renáta vetődéssel próbált beszállni az autóba,(mobillal a fülén) amit sajnos kevesünknek adatott meg végignézni, de a szomszéd kutyája szerintem azóta is azon röhög! Remélem Renáta rendszeresen hordja a Katának ígért felsőt, és Kata azóta megtudta milyen más az ha van párkapcsolata...(bár szögezzük le Renáta kedvéért hogy nem telhetett még el annyi idő hogy megtudd milyen az!)  :-))

Itt lassan beköszönt a tavasz, hurrá, megkezdődhet a szabadban való szeretkezés!A golfpálya szerintem lassan "fully booked", már csak az 1-es lyuk szabad, de csak mert az van legközelebb a securityhoz. Bár mostanság pont kicsaptak két szépségszalonos csajt (az egyik konkréten leniggerezte a secust aki megpróbálta részegen összevakarni a földről), ez jelentős visszaesést eredményezhet a foglaltságban.

Közben ugye összebútoroztam Gabival, aki szegedi lyányzó lévén veszi az adást ha kilóg a tájszólás!(ő is "pisilok", nem pisilek!Király!)A második hétre kiderült hogy egy húron pendülünk minden téren, már ha értitek mire gondolok!:-)Megkockáztatom hogy komolyabb múlttal és szakmai tudással rendelkezik e területen! Majd jön a vőlegénye is lassan, bár tegnap elhatároztuk hogy a fiúk csakis külön buliznak a jövőben. Történt ugyanis hogy elfelejtettem azon fontos tényt hogy John nem bírja az égetett szeszesitalokat, és a Gabi jó magyar szokás szerint töltötte bele a jagert buzgón buli előtt. Na lett nemulass, de szó szerint! Enyhén szólva nem volt vicces a viselkedése, durvábban szólva bunkó volt, ugyhogy próbáltam kerülni a kommunikációt egész este, várva a józanodást! Hát ilyen ez a párkapcsolat, de felkérném párkapcsolati szakértőnket Miklós Renátát hogy következő felszólalásában cáfolja meg ha gondolja! :-)

Naésakkor itt van nekünk még Tibor is!Tibor 22 éves,saját bevallása szerint mostanra már mindent elért ebben a szakmában amit érdemes!(2 év szobaszervíz múlt).Második napján közölte a managerével hogy szar a system, de micsoda mázli hogy 3 hónap múlva megüresedik egy assz. manager állás , majd ő megpályázza!Nem tudom mikor lesz rá ideje, mert közben minden nap maratont fut és bicajozik hegynek fel! A mi hősünk! A Gabival begondolkoztunk hogy benevezzük egy Bermuda-New York maratonra vizen futás kategóriában!...csak oda

Jelentem, a mai nappal befejezettnek tekintem a szakdolgozatom, elküldtem a konzulensnek, és egy percet sem vagyok hajlandó eltölteni vele a jövőben!Mindenki igyon egy italt ennek örömére!

Na mindenkinek szép napot, képzeljétek mi itt már nyári időszámítunk ugyhogy csökkent a köztünk lévő távolság, legalábbis időben!

Ciao!

Chloe

"Ps:I love you"

Ps2:Kata!ki a tesód csaja??!!

A bejegyzés trackback címe:

https://report.blog.hu/api/trackback/id/tr12375386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myers 2008.03.11. 10:48:09

először is a jót: gratulálok a szakdolgozatodhoz. iszunk rá mindenképp.
másodszor: azt nem tom, hogy a nevén nevezett és felkért szakértő mit gondol a fent említett témában, de én csak annyit tudok mondani, hogy: ami nem megy, ne erőltesd!!!!

Princi 2008.03.11. 16:21:44

Nos, mi gözerővel készülünk a sielére, ami a love life-ot illeti B from T-vel lassan de biztosan alakul a dolog, bár az mindenképpen dobna a helyzeten, ha találkoznánk is... :) Ma gyengéden de tudatosan közöltem vele, hogyha azt mondja fel fog hivni, akkor hivjon is! Hajrá önérzet!!! :) Ari volt, beismerte, majd jelentek a javulásról, márha lesz. Sebaj alkohollal felszerelkezve indulunk neki a muraui hegyeknek, ja és még biztositást is kötöttem a kis testemre... Remélem a többiek hoznak fényképezőt, bár Balázs egy igazi fényképfenomén, tuti hozza... :) Így csak a jövö héten irunk majd ujra... Addig is maradjon a régi szlogen, ne csinálj olyat amit én ne tennénk... :) Sok puszi: Principessa

Pussy K 2008.03.17. 17:29:09

Sorry, csak most olvastam a bejegyzést, de széjjelröhögtem magam! Nem érdekel, ha te nem vagy hajlandó könyvet írni, én úgyis kiadom majd ezt a blogot. Csak kéne bele még pár pikáns részlet...hmmm, mondjuk, ha pontosabban beszámolnál a golfpályán történtekről, akkor kapósabb lenne a blogod..ja és a majdani könyv is. :-) Csak azért győzködlek, mert ha kellő olvasottsággal rendelkeznél, akkor hírdetőket is idecsábíthatnánk és az összejött pénzből vehetnénk repjegyet Bermudára...this is my business modell!!!!
Gratula a szakdogához, tudtunkon kívül igön sokat ittunk az egészségedre Murauban!!!!

Csak fenyegetésképpen:rövidesen jelentkezem egy élménybeszámolóval.

Addig is sok hug, mert a puszit nem komálod annyira...
Pussy K

Pussy K 2008.03.21. 13:46:19

PS2:A tesóm csaja egy szalki leányzó, akinek a beceneve Liza. Többet nem tudok, mert a villámlátogatás során nem rá koncntráltam. De jól megvannak, ez a lényeg. :-)))
süti beállítások módosítása