bon voyage

bon voyage

Lakásátalakítás

2008. április 08. - Pussy K

Szia!

Már elég régóta tervezgettem, h átalakítom a kecót, mert nem felelt meg mindenben az amúgy elég magas elvárásokkal rendelkező ízlésemnek. :-))

Kapóra jött, hogy bezárták a törökbálinti KIKÁT és iskerült elég jutányos áron beszereznem két csillárt. Ez meglódította a projektet és a hétvégén szárba is szökkent a dolog. (Milyen költői lettem...). Bíró Gyuri plafont vésett és felrakta a csillárokat szomaton. Végre van fény a nappali étkező részében is! Másnap (a szombati Murau fényképnézegető buli+partyzás után) reggel 7kor érkezett a festő, aki megállás nélkül dolgozott és a marashino mocca 3 árnyalatára+a kanapé mögött summer surprise gyk:bordós lilás :-) színre festette le a falakat. Éjfélig bútorokat tologattunk, de végre olyan a nappali, mint amilyennek elképzeltem. :-D Kell még szőnyeg és dekorfüggőny, de egyébként kész!!!

Balázs (alias Agent B vagy Nyünyöge) egy áldás a házon. Minden ügyesen megszerel, még teljesen reménytelennek hitt dolgokat is. Segített a villanyszerelésben, festésben, minden. Kicsit még fejleszti és ebből megélhet. :-)) Amúgy mindent együtt választottunk ki és jelentem tudunk együtt tervezni és megvalósítani dolgokat. :-) SZERETEM!

Annyira megtetszett neki a felújítás egyébként, h most a saját lakásának kipofozásának a gondolatával játszik. Izgi lenne. :-))

Nem mondtam eddig, de járunk argentin tangozni és nagyon jól megy. Most szereztünk végre zenét és otthon is tudunk gyakorolni. Klassz!!!

Az iwiw-en most először mind2en beírtuk, h "kapcsolatban" és feltettünk közös képet. Agent B apukája meg is nézett minket és nagyon pozitiívan értékelte, h vega vagyok. Egy egészségcentrumot működtet. Épp léböjtöt csinálok és elég jól bírom. Kicsit  sok nasit ettem esténként és muszáj picit megtisztulni így tavasszal.

UI:beraktam a kommentet a "sielés beszámoló után". :-))

A bejegyzés trackback címe:

https://report.blog.hu/api/trackback/id/tr64416561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chloe78 2008.04.08. 21:25:06

Csudaklassz a kégli!!!!!Mamádnak is jól áll a summer surprise!:-)
Nekem is nagyon hiányzik az enyém, én is sokat tervezgetem hogy milyenre szeretném majd ha 1x besokall a cigányélet...
Jelentem naggyon durva narancsbőr kezd kialakulni a combomon uh kénytelen leszek súlyos excersise-ba fogni, futásra gondoltam a beachen, az Balin is bejött!?:-)
Komoly magyar kolónia kezd itt kialakulni, vagyunk már 11-en!Ennek nem feltétlen örülök, mert van köztük igazi hvcs is akinek az első pillanattól minden szar, viszket a tenyerem ha látom!Néha nagyon hiányzik a Nyúl is hogy jól kibeszéljünk mindenkit!
Tegnap este belecsúsztunk egy lightos táncos buliba itt a hotelban, a fiúk mind rajszög üzemmódba kerültek villámgyorsan, volt ereszdelahajam és tánci tánci a vendégek közt, akik nem mellesleg ezen a héten a világ összes Fairmontjának a HR, sales és General Managerei...Súlyos!Hát legalább megtudták milyen az az Ungarische Wirschaft :-)
By now,
Chloe

Pussy K 2008.04.10. 12:20:32

A festésbe tuti besegítünk, mert jól megnéztük, hogy kell csinálni...:-)) megmaradt egy csomó "nyári meglepi" és azt gondoltuk kifestjük vele a háló, de még a flafont is. Persze csak az ágytól befelé induló részt. Kicsit budoárosra tervezzük.
süti beállítások módosítása