bon voyage

bon voyage

nyári tervek

2008. április 24. - Princi

Hi,

Szerintem mindenki rég irt, de majd szolok nekik, hogy szedjék össze magukat.

Kezdjük tervezni a nyarat, ugy néz ki pünkösdkor megyünk borozni Badacsonyba, majd juliusban vitorlázni, ezúton is köszi pussy k-nek aki megszervezte.

Rolam annyit hogy elbuktam a nagy dealt a mult héten, és most kezdem felfogni, ez nem tul jo a karrieremre és a bonuszomra nézve... dehát ez van, nézzünk előre ne hátra. Vissza kell vennem az költekezéseimböl, mert kezd katasztrofális helyzet kialakulni a lakás miatt amit ugyan imádok, de hát ami sok az sok. :)

Chloé akarja hogy menjünk ki hozzá októberben, kérlek küldd át a linket ahol megtaláljuk az olcsó járatokat, hátha összehozzuk, csak elharátozás kérdése...

Puszi:

Princi

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://report.blog.hu/api/trackback/id/tr60439926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pussy K 2008.04.24. 11:30:13

Vicces, tegnap Agent B gépéről akartam belépni, de nem tudtam az e-mail cím végét. Este volt már, telózni sem akartam. Gondoltam, h írni kéne egy összefoglalót, mi is van velünk mostanában és miket tervezünk...és itt is van. Köszi, Princi. Lehet, h olvasol a gondolataimban? Ez nem véletlen...

Nálunk továbbra is minden OK. Agent B a vizsgáira készül, emiatt az elkövetkezendő 2 hónapban kevesebbet fogom látni. :-(((
Vasárnap lesz a szülinapja, nagyon készülök, mert egyrészt ez az első közös ünnepelnivaló, másrészt családi banzáj is lesz egyben. Várom. :-))

Szerdán lesz a félhúga ballagása, ez ad apropót arra, hogy a család másik felét is megismerjem, including az apukája. Ezt nagyon várom, mert úgy tűnik, lesz közös témánk. :-))

Jövő héten május elsejei hosszú hétvége, a kis Nyünyővel Athénba utazunk, amit még Valentin napkor terveztünk el. Fapadossal repülünk. Themist sajna nem tudtam elérni, semelyik száma sem él már...Mindedzs. Ha a sors azt akarja, majd úgyis összefutunk egy trendy bárban. :-)))

Meglepett ez a bermudai meghívás. Elsőre nem mondok nemet, de minden a költségektől függ. Januárban Budapest-Bamakó rallyra készünk, ami elég komoly anyagi terhet ró majd ránk....meglássuk...

Princi, fel a fejjel...nézd med a Titok filmet és dől a lé!!!! :-)))

Myers 2008.04.24. 15:23:12

abszolute érdekes a helyzet, mert én is többször gondoltam egy helyzetjelentésre. :)))))
a big deal döntés meg nem véletlen, majd meglásd, jól alakulnak végül a dolgok. :) és garasok nélkül is jól el leszünk majd. :) sauna használatért majd beugrót szedhetsz. :)
bermuda: engem is meglepett a meghívás, mert eddig mindig mondtad Chloe, hogy túl drága, nem érdemes kimenni.
nálam is költségfüggő a dolog, mert tavasszal megyünk cesky krumlow-ba és corkba, nyáron vitorlázni, lehet erdélybe is, és mint ma délelőtt kiderült, nagy utazásként Cubába készülünk (aminek állatira örülök, mert egyáltalán nem gondoltam, hogy "jack"-kel megyünk még nagy nyaralásra). de az első 3 terven kívül nincs kőbe vésve semmi. ;-)
amúgy mi is egész jól megvagyunk, az 1 hónappal ezelőtti állapothoz képest meg remekül.
ezek a tervek.
ja, és Chloe, azóta is várom, hogy bejelentkezz. hmm-hmm.

Nina

Pussy K 2008.04.24. 15:56:23

Bázz, van egy kezdő marketinges állás Kubában július 1-től. csak franciául és spanyolul kellene hozzá tudni....hhhmmmmmmm.....

Princi 2008.04.28. 11:42:58

Várom a Bermuda x-edik hónap beszámolót. :)
Rólam annyitt, hogy most a május elsejei hátvágén kiugrunk Danijellához, Kriszta, Vikka meg én. Rám fér egy kis kikapcsolódás, eléggé ki vagyok, és alulmotivált.
B from T-nek azt mondtam, hogy jelentkezett M from Sw, és ez nagyon felkavart, és idejön és megbeszéljük a továbbiakat, és nem szeretném áltatni. Ari volt, megkérdezte, hogy akkor utána kereshet-e... Könyörgöm, miért ilyen töketlenek?
Voltam a Holdudvarban a 7végén, és azt kell hogy mondjam, nagyon pozivtivan csalodtam, teli volt pasival mind a mi korosztályunk, szoval ha ez igy marad, akkor asszem idén nyárra ez lesz a törzshelyem.

Chloe78 2008.04.30. 22:05:44

M from Sw?ez most komoly?Tényleg ezzel ráztad le??Ez még az sos telefonnál is átlátszóbb! :-))Bár végülis azt is mindig mindenki beveszi...
Meló miatt ne aggódj, a mottó:"ha fizetgetnek én dolgozgatok".
A morzsákért amit odavetnek neked ne stersszeld magad halálra!!:-)))Le a multikkal!!Itt az ideje hogy saját bizniszbe fogjunk!
süti beállítások módosítása