bon voyage

bon voyage

tökfej nélkül...

2008. március 03. - Princi

Hi,

Nos tesom adta neki a nevet, nem mondom hogy nem gondolok rá sokat, de remélem ez elmulik... De találónak találom, hiszen ki az a tökfej aki nem velem képzeli el az életét? :)

Megprobálok előrefele nézni és nem szomorkodni, egyenlőre megy. Ahogy Vikka Makka mondta, nem érünk rá szomorokdni... :)

Farsangkor elkérte egy piros polos fiu a telefonszámom ugy hogy magára csörgött az én telefonomrol, igy nekem is megvolt az ö száma. Nos miután megittam DJ Q-val a gyilkos B52-öt ugy döntöttem hazamegyek. A piros polo megprobált a maradásrol meggyözni, de ez nem sikerült. Majd várok a taximra, de mivel hideg volt visszamentem, és mit látok? Piros polo egy lánnyal csokolozik. Több sem kellett, azonnal felhivtam és szakitottam vele!!! :):):):) Erröl ennyit.

 Mint Pussy K is irta, nagyon jol éreztük magunkat, de asszem azé a fekete mégsem az én szinem... :)

Mára ennyitt, sok puszi: Principessa

A bejegyzés trackback címe:

https://report.blog.hu/api/trackback/id/tr38363261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pussy K 2008.03.03. 23:01:23

Hi!
Tényleg naon profinak tűnt mindenki, páran megélhetnétek ebben az üzletágban!:-)
Hiányolom Ninát a sztoriból?Csak nem pöffeszkedik????
Örvendek ha nem szomorkodsz Tökfej miatt, szerintem is "Született Tökfej" hogy stílusosak legyünk!?:-))
Chloe

Princi 2008.03.04. 10:06:10

Hi,

Tegnap randiztam B-vel Tanzániából... Nagyon nagyon kedves volt, ki volt akadva Tudjukkitöl teljesen, hogy nahát ö sosem akarna megváltoztatni senkit, ari volt, kedves, megállapitottuk hogy valszeg azért nem találkoztunk eddig mer neki volt barátnöje, nekem meg Tökfej. De örült nekem nagyon, tök jól esett... Mindenesetre meglátjuk hogy lesz, mint lesz. Abban mindenképpen segit, hogy előre nézek, ne hátra. Még mindig jól megy! :-)

Princi 2008.03.04. 10:09:55

Ja, Nináék bepunnyadtak, nem jöttek farsangolni...

Pussy K 2008.03.04. 11:47:04

Chloe,
ne az én nevem alatt irogassál kommentet, mer' odacsapok!

Kicsit átvariáltam a képeket, le kellet kicsinyíteni őket, így már végre teljes valójukban láthatóak. Tyű, izzasztó meló ez a blogolás...

Nina pöffeszkedik, de ő tudja eddig felmutatni a leghosszabb kapcsolatot, tegnap voltak 1 évesek!!!! :-))) Még a végén megnyeri a "Ki megy férjhez leghamarabb?" versenyt, de én nem bánom....

Princinek hajrá!!!! Drukkolok, h ne az autó, hanem a szerelem legyen a legfontosabb kritérium. :-))))))))

Pussy K 2008.03.05. 16:45:25

Írt a neten Beus (mivel iwiw-en meghívtam a farsangra), h beteg volt és emiatt nem tudott jönni. Nem is ez a lényeg, hane maz, h Chloéról érdeklődött. Mert őt műtötték és emiatt nem tudott veled talizni. Annyit tud, h ünnepek körül hazajössz. ŐŐŐŐŐŐ, most felvilágosítsam, h hónapokig itthon voltál és felé sem bagóztál???? :-)))

Chloe78 2008.03.05. 18:21:50

Na ez azé nem igaz, mert hivtam is, irtam is neki, de sose válaszolt uh TK!A Kati is próbálta hivni, neki se reagált.
Szeretném Ninát figyelmeztetni hogy - ugyan még nem tudom hogyan- de ha nem ír hamarosan, akkor le fogom tiltani a rendszerről!!!!

Princi 2008.03.06. 09:10:16

Én csak annyit szeretnék mondani hogy hétfö óta B Tanzániából nem jelentkezett... asszem erröl ennyitt...

Pussy K 2008.03.10. 13:28:15

Szombaton hivatalos bemutatás törpént: Balázs nálunk ebédelt és nagyon jól sikerült. belopta magát a mamim szívébe, dehát ez nem volt nehéz, lássuk be. :-) Nőnapra is kaptunk csokrocskát.
Slusszpoén:tesóm is bemutatta a barátnőjét!!!! This is a happy family.

Myers 2008.03.10. 17:11:07

azért nem írtam, mert semmi érdekesről nem tudok beszámolni. és különben is szervezem ezt a "klassz" kis bált, és mivel nem köti le teljesen az agytekervényeimet, ezért bűntudatból inkább nem foglalkozom semmi mással.
Nina

Princi 2008.03.10. 17:30:32

Chloé,

Várom a bermuda 3. hét beszámolót!!!!

Puszi:

Principessa
süti beállítások módosítása