bon voyage

bon voyage

Sielés beszámoló...

2008. március 18. - Princi

Hát elmentünk sielni, nagyon vicces volt, sokat nevettünk. Ott kezdödött hogy eleve 2 kocsival két különböző időpontban indultunk, mi reggel mentünk, Judy, Vikka, Bence és én. Mivel az én kocsimon nincs siléctartó, igy kölcsön kértem ilyen mágneses izét, amit többször lejött, mire rájöttünk, hogy nem fogjuk elvesziteni a léceket. Erre Bence jött rá. :)

Reggel 6os indulás helyett igy 7kor indultunk, Judy hozta az aznapi vacsit ha nem felejtette volna otthon, igy végig szivattuk vele, hogy hol a csirke... Már útközben kiderült, hogy Bence ritkán szólal meg, de akkor nagyot, szóval sirtunk a röhögéstől...

Másik kocsit (DJ Q, Pussy K+Agent B, és Gábor) sikeresen eltérítettük, így ök csak éjjel fél 1re értek oda mi addigra már berugtunk, ök is hamar szintre hozták magukat, és mentünk is bulizni. :) Nekem az első napi buli tetszett a legjobban, bár bélmüködésem kicsit megsinylette a sok redbull vodkát, igy az éjjel jelentös részét a fürdöszobában töltöttem. (tudom hogy erre mindenki kiváncsi:-))

Sielésről sok szó szerintem nem eshet, bár volt egy nap amikor esett egy kicsit a hó akkor jó volt de amugy nem igazán, inkább a hüttében való ücsörgést emelném ki.

Bence elnevezett minket törtiknek, mi meg öt tenticic-nek, majd egyik buliban aszonta megtanit segget fogdosni, és mivel nem voltam szomjas ezt többször ki is probáltam rajta. Mielőtt még bárki félreértené ez pusztán tanuló jellegű fogdosás volt. :)

Senki nem szexelt senkivel, kivéve PussyK és Agent B, akikre DJ Q rá is nyitott egy alkalommal, de nem vették zokon... :)

Gáborban is pozitivan csalódtam, illetve nem is csalódtam, hiszen nem volt róla semmilyen véleményen, de kifejezetten felnöttesen gondolkodó, önmagával és korlátaival 100%ig tisztában lévö embernek ismertem meg, ez nagyon pozitiv volt. Persze hozzá kapcsolódik a legerotikusabb élményem is a sielés során és ez a következö: ülünk a hüttében, egymás mellett elég közel, már szétpoénkodtuk magunkat a kis kudarcain a nem hozzánk tartozó csajokkal, mire egyszer csak odahajol hozzám, (én persze azt hittem mondd vmi pozitivat rolam) és megszólal erotikusan: hányingerem van. :):):) Én majdnem bepisiltem...

Remekül mulattam, és egyszer még sirtam is röhögéstöl, ami nagyon rég fordult velem elő.

Nem tudom sikerül-e visszaadni azt a hangulatot és röhögéseket amiket átéltünk, de igyekeztem, persze ha még eszembe jutnak dolgok, majd még kiegészítek, és azt gondolom Pussy K is szivesen hozzátesz még dolgokat...

Egyenlőre ennyi,

Principessa

 

A bejegyzés trackback címe:

https://report.blog.hu/api/trackback/id/tr69386336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chloe78 2008.03.20. 00:36:11

Mindez remekül hangzik, de ki az a Bence és Gábor?Képek?Ahogy Dj Q-t ismerem tuti csinált Pussy K.ről sex közben!:-))
Chloe

Princi 2008.03.20. 15:31:31

Bence és Gábor, tudod DJ Q kis barátai... Gábort Te kifejezettem jol ismered emlékeim szerint.. :-)

Pussy K 2008.03.21. 16:36:48

Hát ez egy nagyon szép beszámoló lett, persze szubjektív. Na, majd lesz egy jó kis odab****s is jövő héten, mert most sajna nincs időm hosszasan irogatni. Beindult a melódia....
Addig is kellemes Húsvéti ünnepeket és mindenkinek sok locsolót (remélem John is vágja ennek a fontosságát)!!!!

Drukkoljatok, mert hétvégén megismerem AgentB anyukáját egy vasárnapi ebéd keretében. Próbálok disztingválni. :-))))

Pussy K 2008.04.08. 14:43:59

Szóval:annyi maradt ki a kis élménybeszámolóból, hogy volt egy elég komoly veszekedés közöttünk. Illetve valójában köztem és DJ Q között.
A dolog úgy indult, h a vacsinál hiába kértem PussyE-t és NagyVikit, h ne gyújtsanak rá az asztalnál, nem igazán vették figyelembe a kérésemet. Az még hagyján, h 50-50 volt a dohányosok és nem dohányzók aránya, mégis cigis asztalhoz ültünk. (Komolyan nagyon várom, h kitiltsák a cigit minden szórakozóhelyről, mint nyugaton sokfelé.) Szóval az kicsapta nálam a biztosítékot és elbaszta az estémet. Pár napja DJ Q már meg volt rám sértődve és aznap este már nem hagytam szó nélkül. Üvöltözés lett a vége és mivel senki sem állt ki mellettem, nálam sírás lett a vége. Elhangzottak olyanok is, h nem fogadom őt el és nem is szeretem igazán. Persze ezek nagyon rosszul estek. A sírás megtette a hatását és utána higgadtabban megbeszéltük a dolgokat. A vége persze az lett, hogy kiscsoportosan már előkerültek a valódi érzelmek és vélemények. Szinte már úgy tünt, h nekem van egy kis igazam...ez elégtétel számomra, de nagy tanulság is egyben, h sajnos nincs iagazi őszinteség (még) köztünk és nem merjük megmondani a valódi dolgokat egymásnak. Persze vannak ennek is okai, de mégis úgy érzem, h érdemes néha borítani a bilit és tiszta vizet önteni a pohárba. Sokkal jobb a végén. Be kéne látni, h jót akarunk egymásnak (én biztosan, ezt merem mondani) és hiába fáj az igazság, muszáj legalább magunkkal őszinték lenni.
Azért nem múlik el nyomtalanul ez az este....
süti beállítások módosítása