bon voyage

bon voyage

Bermuda képekben

2008. június 24. - Chloe78

Egy átlag hétfő délután Bermudán Gabival és Zsoltival....:-)

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://report.blog.hu/api/trackback/id/tr88537688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myers 2008.06.25. 10:37:09

igazából asszem nem értem, miért is vágyódsz haza...

Princi 2008.06.25. 15:19:09

Hü, nem rossz... Igy én is szivesen tölteném a szabadnapjaim... az sör? :)

Chloe78 2008.06.25. 19:00:01

Sör. A többi napon vágyódom haza ami a lecsócipeléssel telik, nem a beachen..
Na arra lennék kivancsi hogy Princinek hogy sikerült a vitorlázás??

Pussy K 2008.06.26. 12:15:27

ÓÓÓÓ, eszményi a hely! White sandy beach! hmmm...jut eszembe el kellene menni már szabira.

Hosszú a hajad Chloé! :-)

Nem is mondtad, h Marcsi babát vár! Ez kicsit fáj, de azért marhárta örülök nekik! :-DDD
Szabó Zoliék is trónörököst várnak!

Behozta ma a főnököm a 2 hónapos porontyát, hááát, konkrétan megjött a kedvem egy sajátra. Magam sem értem...:-)))

Princi 2008.07.02. 17:45:32

Vitorlázás jó volt, köszönöm a kérdést! Mostmár biztos hogy szerelmes vagyok, ezért vagyok talán kicsit eltüve... :) Kicsit féltem, hogy fogok a hajón aludni, mert máskor volt gyomorproblémám, de jelentem, most nem volt. :)
Chloé, szerintem a hazavágyódással nem könnyitesz magadon, inkább tervezgessetek John-al, hogy mikor, hogyan jöttök és hova... ha már a kontinensen vagyok, én már örülök. :) Amugy Velek mizu? Jobb már a szitu?
süti beállítások módosítása