bon voyage

bon voyage

Húsvét

2008. március 23. - Chloe78

Szóval itt az a szokás járja hogy Húsvétkor - a megszokott, ámbár Istenbocsá' kevéssé kedvelt népszokás helyett (lásd:Faterom a szódásüveget a  fröccs készítése helyett a takaró alá spriccelésére pazarolja hajnal 10.kor)-a helyi lakosság sárkányt ereget.

Képzeljetek el ezer embert, százféle sárkány, 20 fok, sunshine, hideg sör. Szabadalmaztathatnánk otthon is, mert a magam részéről jobban élveztem mint a szomszéd Gyula disznó locsolóverseit, és pacsuliszagot sem húztam magam után napokig...

Ma végre mociztam is, egyenlőre csak a propertin belül, városba még nem merészkedtem, de a John szerint jól megy!

Megnyitott az Ocen Club is, tegnap be is úsztunk ahogy illik, és ez asszem már így is marad a szezon végéig...

Boldog Húsvétot!

Chloé

A bejegyzés trackback címe:

https://report.blog.hu/api/trackback/id/tr23393000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pussy K 2008.03.25. 14:07:35

Kellemes Húsvétot nektek is!
Kicsit korán jött, állítólag 100 évente esik egybe Húsvét a teliholddal, no meg a tavaszkezdettel. Ennek örömére az ország egyik felében havazás (Normafánál lehet sielni), máshol meg viharos erejű szél, eső és néhol jégeső köszöntötte az ünnepet. Szóval sárkányeregetésre egyenlőre még nem térünk át, mert szegény gyerkeket kifújná a szél egész Bermudáig....John-t meg okítsad a szép, magyar szokásokra, nehogy szégyenbe maradjon majd ha hazatelepültök. :-)))))))))))))))))))))

Szerencsére a tavaszi borfesztivál szervezői megpróbálták fincsi borokkal javítani a szitun, ami sikerült is. Mi is kint voltunk 6 új borral, amit az aussiktól és a kiwiktől hozunk be. Elég jók, főleg klassz, h majd dolgozóiban is meg lehet majd venni őket.
Csúnyán beb****tunk, mert bort pálesszel öblítettük.

Ez azért volt kellemetlen, mert vasárnap családlátogatásra voltam hivatalos Nagykovácsiba, amit még egy délelőtti istentisztelettel is megspékeltünk. Itt megismerkedtem Balázs anyai nagyijával és 2 unokatesóval. Nem volt haszontalan ez a református gimi!!! Az ember sosem tudja, hol lehet majd kamatpoztatni a tudást... :-)
Kicsit kocsikáztunk Nkovácsiban, ahol csak ámultam-bámultam milyen kacsalábonforgó kis palotákat húztak fel a faluban. Nézelődtünk, álmodoztunk, egyszer talán mi is kiköltözünk ide, ha lesznek csemeték.
Közben összefutottunk AgentB nagybátyjával és nagynénjével is. Az ebéd már az anyukájánál volt, akivel pertuba kerültem (én vagyok az első bibibibi). Ebéd klassz, ház egy kis mézeskalács..minden tuti. ;-)))

Este lementünk Debrecenbe, ahol nagy DJ párbaj volt egy szórakozóhelyen. Résztvevők:DJQ, Bence, Gábor, Boldizsár (új ismerős) Feri (Q haverja), AgentB és PussyK, valamint néhány "éppenhogy nem kiskorú" Redbulla. Elég komoly parti volt, hazaérve du ki-ki kanapén, ágyon eldőlve pihizett pár órát, majd pakolásztam, főzöcskéztem (ha ex Gábor látna sírna.....), ilyesmi.

Villanyszerelő jön hozzám a héten, mert vettem csillárokat 40% off az egyik bezáró KIKÁban. Ez aktuálissá teszi majd a falfestést is. Lassan olyan lesz a kecó, mint amilyennek megálmodtam. Ámen. :-))))

Kommentelem a sielést is, plíz go back if you are interested.

Pussz!!!!

Pussy K 2008.03.25. 14:13:06

Jók a képek, bár az elsőn úgy nézel ki, mintha csak ráretusáltak volna. :-))) Nem téged láttalak a Váci utcában sétálni csütörtökön????

Engem csak nagy unszolások árán locsolt meg Agent B, de ezért naggggyon örülök ám! Feri és Boldizsár még Debrecenben megtette a kötelességét....kedvesek.
Nagyon jó véleménnyel vagyok Bencéről és Gáborról. Mind2en nagyon szimpik, főleg, mert kipróbálhatom Gábor Bömösét és Bence is nekem ígérte a sport Octáviát egy hétre. :-))))))))
Gáborral egy vitorlástanfolyamra fogunk menni, szóval nagyon jó kis csapat kezd megint kialakulni!!!!

Myers 2008.03.25. 17:21:57

én nem bánnám a bermudai húsvéti népszokást bevezetni, de jó lenne az óceánt is valahogy erre terelni.
a bál alakulóban, bár konkrétan jegyek nem nagyon fogynak, senkinek sincs kedve szórakozni. ezt végre másnak is fel kéne ismerni.
viszont a baráti társaság nagyon aktív: PussyKjön promótálni, djQ termékkel támogatja és Gábor is felajánlott vouchert a szállodájába. :) az ocean club is ajánlhatna vmit, hogy teljes legyen lista. Hm?
ja, és Imre már nincs az accornál. :)))))
Myers

Princi 2008.03.27. 09:55:08

Mondom, hogy Márti itthon van, hát már én is láttam a multkor!!! Ez az egész egy nagy kitaláció, és a technika ördöge játszik velünk sztem. :-)
Amugy nekem is teccik a bermudai szokás, és támogatom Renáta 5letét hogy az oceánt is tereljük ide. :-)
Remélem John megembereli magát a multkori buli után ahol bunkó volt Chloéval...! Én kezdem megemberelni magam, nem hagyom az ilyesmit soha többé! :) Ja és a jövö héten egész héten csak 999 kaloriát fogok enni naponta. Remélem lesz eredmény, mert nemsoká kezdödik a bikini szezon és a helyzet katasztrofális. Sok puszi: Princi

Chloe78 2008.03.28. 18:36:53

999 kalória?Azt hogy a picsbe számolod ki?
Johnra nincs panasz, sztem mindannyian csináltunk már olyat részegen amit másnap letagadtunk volna...Felhívta a papáját aki orvos hogy adjon tanácsot a csuklómra, azóta minden reggel ébredés után szigorúan tornáztatja a kezem ha akarom ha nem, de érezhetően javult!Cukorborsó!!!:-))
Mikor mentek Írországba??

Princi 2008.03.31. 12:24:35

nem én számolom ki, hanem a kajaküldö szolgálat. Szerencsére ma hal volt, igy még a 999 kaloriát sem érem el. :-)
Jelentem, a hétvégén voltam bulizni, és nem egyedül tértem haza. Nagyon jót tett az önbizalmamnak!!! :-) Maga a dolog nem történt meg, de ez egy másik sztori. :-)

Chloe78 2008.04.03. 01:44:09

hat akkor varjuk a "masik sztorit"!:-)

Princi 2008.04.04. 16:19:48

á, nem olyan érdekes már... mondjuk ugy hogy manapság a ffiak töketlenek a szó szoros értelmében. Én nem tudom mi lett velük. De ritkaságszámba megy az aki tudja mit akar. Pedig ez eccerü, vki vagy akar velem vmit kezdeni (találkozni, borozni, stb) vagy nem. JElentem elegem van már ebből. B from T.nek is megmondtam, hogy ez igy nem mehet tovább (1 honappal ezelőtt találkoztunk azóta mindennap beszélünk, de a randi nem jött össze) Erre megigérte, hogy ma 100% hogy találkozunk. Na kiváncsi vagyok. Majd jelentek. Pussz.
süti beállítások módosítása