bon voyage

bon voyage

Farsang

2008. március 03. - Pussy K

Hello!

Szombaton, március elsején lezajlott a második, "mennyei, de egyben pokoli" farsangunk a Ba-Barban.

A szervezésben pont nem tudtam részt venni, mert mindig külföldön voltam éppen, de lett helyszín, meghívó, téma.

Nagy izgalommal készültünk az eseményre, én még az iwiw-re is feltettem a meghívót. Izgalmas volt, mert egy csomó ismerős beugrott, akiket akár évek óta nem láttam (akikre talán emlékszel pl Albert, a jobboldali korábbi udvarlóm) és ennek én nagyon örültem. Mindenkivel ejtettem pár szót.

Előtte Emesénél volt egy kis bemelegítés, sminkelés, ivászat, fotózás. Ez utóbbit Balázs művelte profi szinten. Tudjukkinek már nyoma sem volt, szerintem jól sikerült, mindenki feldobódottan taxizott át a helyszínre. Én Princi kölcsön mellbimbó takarójában feszítettem. ;-))))))))))))))

Szerintem jó buli volt, az emberek 80%-a beöltözött nagyon ötletesen. Szerintem Princi haja mindenképp kiemelendő, imádtam a boáját és a legyezőjét is!!!! Viki sminkje és ördögfarka volt állat. Balázs fekete hosszú hajat viselt, bár raszta boynak indult, végigröhögtem az estét...én meg Kísértés voltam, ha nem derülne ki a képekből. A Mennyei csibefalatokról csak hosszú idő múlva derült ki, h nem más, mint DJ Q!!!!

Renátáék bepunnyadtak, emiatt nem látsz róluk képeket. :-((( Pedig kíváncsi lettem volna a szentfazékra.

Sokan voltak, jól éreztük magunkat. Jövőre találkozunk ugyanitt!!!!!

Éjjel még jelmezben elmentünk kajálni a B7-tel szembeni csirkéshez nem kis feltünést keltve (nagyon élveztem), ahol Balázs egy haverja lenyúlta a parókáját. Ettől függetlenül élveztük ezt a kis szerepjátékot. ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://report.blog.hu/api/trackback/id/tr9363217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása