bon voyage

bon voyage

Bermuda X.hónap

2008. április 30. - Chloe78

Először is mindjárt itt van május elseje, énekszó és tánc köszöntse ám!!!

Itt a szobatársam éppen orosz népmeséket néz a laptopján, csak úgy üvöltenek a málcsikák, tuti megbolondulok!

Bevallom követni sem tudom a rengeteg tervet ki merre mikor kivel utazik,de ha jól veszem ki legalább ketten nincsenek éppen az országban!Vagy?Hát van terv dögivel, nem mondom, busy egy nyárnak néztek elébe!

Az októberi bermudát Princinek említettem csak,mivel tudtam hogy Katát nem érdekli, Nina meg hosszú útra készül (ezek szerint Kubába?)Dehát hol van az még, lehet addigra már otthon is leszek!Mindenképpen el szeretnék menni én is valahova messzire, a Johnnan Thaiföldben gondolkozunk min. 1 hónapra!

Lassan beindul a szezon, jönnek a kövér amerikai turisták dögivel!A magyar csapat is kezd összeállni, aki nem volt idevaló már elhullott mostanra, akik maradtunk pedig néha összeszaladunk a beachen egy coronita sör által támogatott rögbi mérkőzésre, ami lényegében homokban való hempergőzéshez hasonlítható leginkább.

Az Ocean Clubot egyértelműen hárman magyar csajok tartjuk kézben, Oliviával és Gabival, bár utóbbi haza kellett utazzon egy kis időre mert sajnos meghalt az apukája.Brutális.

Múlt héten John rábeszélt hogy menjek el akupunktúrára, majd milyen jó lesz nekem utána!Hát lehet hogy utána jobb lett, de hogy közben majd beszartam az tuti!Mindenhonnan tűk álltak ki, ráadásul valami vákummal kiszedett egy adag alvadt kocsonyás vért a hátamból, amitől évek óta csomós a vállam.Ez nem csak gusztustalanul hangzik, hanem az is.Amikor megmutatta, a maradék nem alvadt vér is kifutott belőlem!Azóta is heverem a sokkot!

Amúgy már második hónapja fenn lakunk a szállodában, nem is nagyon tudom elképzelni hogy visszamenjek a szolgaszállásra a közös wc-vel!!Minden reggel kávé a teraszon, ocean view....Utoljára Mercure Kuta Balin volt ilyen király a feeling!

Nem mellesleg valamelyik nap benéztem a szétbombázott régi szobámba ahol a következő papir állított meg:"Vigyázat, azbeszt!Belépni tilos, tüdőrák veszély!"Nnna mondom, ennek fele sem tréfa, gyorsan le is fotóztam biztos ami tuti!Nem mondom hogy néha nem vágyom a kis lakásomra kilátással a budai hegyekre!

Akkor mindenkinek jó kirándulást, aki már megtért attól meg várom a képeket és beszámolókat!

Köszöntöm a szabad népet!!

Chloé

 

A bejegyzés trackback címe:

https://report.blog.hu/api/trackback/id/tr70449225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myers 2008.05.05. 10:16:46

ahoj,
az akupunkturás bekezdést döbbenten olvastam. köszi a naturalisztikus beszámolót, bár én is hasonló reakciót produkáltam így is.
viszont ha jobb, akkor megérte, de akár tenisz labdázhatnál is. bár én is hanyagolom, ellenben sokszor gondolok rá. :)

nem is tudtam, hogy kiköltöztetek a szállásról... mondjuk, ölég durva, ez az azbeszt ügy... bár, hogy az ocean wiev mellett miért vágysz a budai hegyek után, azt nem teljesen értem. ;-) ki az a szobatárs, aki orosz népmeséket hallgat???? hogyhogy nem johnnal laksz már együtt?

nos, mi túl vagyunk cesky krumlow-i túrán. gyönyörűséges a hely, by the way világörökség része, nem véletlen. a moldva kanyargósan szeli ketté, így aztán tele van pici félszigetekkel és rengeteg fa-kőhíddal. természetesen csak gyalogos forgalom, pici, cuki házak, helyes utcák, tiszta folyó. tele ipar-és képzőművésszel, galériával, minden házban vagy hotel, v. étterem, v. üzlet. szép fellegvár, számomra teljesen új optikai faltechnikával: konkrétan festik rá a téglasorokat, szobrokat, díszítéseket. érdekes, sajátos cseh vircsaft. A vendéglátásban kéne mit fejlődni, mintha megálltak volna a szocializmusban, de a sör isteni.

természetesen volt az a sör és slivovica mennyiség, ami után kiálltam a magyarok becsületét, és egy cseh lány után, bementem a moldvába fürödni. bár csak térdig, de hozzáteszem, mintha jégtáblák úszkáltak volna rajta ;-)
bátran ajánlom a társaságnak az új felfedezést nyárra, nincs túl messze, minden sarkon tudunk sörözni, miután kifáradunk egy utcányi sétában. :)

képek később.

ci vediamo, ciao,
Myers

Princi 2008.05.06. 16:23:49

nos igértem rövid beszámolót, sármör nagyon szimpi, jó a humora és csokolozik az első randin. Második randi ma. :)
A másikról csak annyitt röviden hogy nagyon aktiv és nekem izomlázam van. :)
Ma beszéletem tudjukkivel ismét, hiszen jó fej volt és hozott nekem ajit amcsiból amit oda akar adni... egy pohár bor társaságában, de "sajnos" én ma nem érek rá. Azt kell hogy mondjam, nincs rám semmilyen hatással, aszonta hogy ő haragszik rám (!!!). Mondtam azt nem értem, szerinte nekem csak egy kicsivel többet kellett volna mozgolodni (ezt a szot használta) és akkor most is együtt lennénk. Én erre röhögtem és közöltem, hogy lóf*szt, neki kéne agymütétre mennie. ÉS megint igazat adott nekem. Én ezt el sem hiszem. Sebaj most lefoglalom magam az udvarlókkal... ez jot tesz nekem nagyon. :)

Myers 2008.05.06. 18:58:50

Tudjukki nem normális, és tényleg agyműtétre előjegyezhető.

Chloe78 2008.05.06. 19:30:44

Bár lássuk be, ha többet mozgolódtál volna most nem lenne izomlázad!!:-)))))
Sármőrre kíváncsi v.ok!Van már neve?Wiven fenn van?lecsekkolnám!

Myers 2008.05.07. 14:09:48

milyen igaz, chloe látja az összefüggéseket. :))))

Princi 2008.05.08. 15:34:49

Van neve, de nem irnám ide ki. Elküldöm mailben. Szóval sajnos a másikkal szakitanom köll, a tegnapi randin csak a sármörre tudtam gondolni és ez egy jel. Na az sem elhanyagolható, hogy másik kifejezetten féltékenykedik, meg büntudatot akar bennem kelteni ha nem vele vagyok stb. Én ebböl már kinöttem röviden... Ma randi sármörrel. :)

Pussy K 2008.05.15. 15:14:06

megjelent a korábbi kommentem, amit Chloé álnevén írtam???? Reméelm nem szállt el, mert akkor én is elszállok valamerre...

Chloe78 2008.05.15. 15:15:40

Moderáltam és eltünt. FUCK!!!!

Pussy K 2008.05.15. 15:20:44

A lényeg, h az athéni kirándulásunk kórházi ****-os tartozkodásba csapott át, mivel Agent B atipikus agyvérzést kapott. Hétfő helyett pénteken jöttüknk haza, szombattól megint kórház. De jól van a kis Nyünyője, vagy ma vagy holnap talán kiengedik! Még sokat kell otthon pihiznie és isteni szerencse, hogy csak fejfájassal és hányással megúszta a dolgot.
süti beállítások módosítása