bon voyage

bon voyage

Fondü után

2008. február 08. - Chloe78
Remélem a fondüzés után lesz még némi ivászat és tánci tánci :)

A bejegyzés trackback címe:

https://report.blog.hu/api/trackback/id/tr40331379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pussy K 2008.02.11. 17:21:00

Tánci, tánci nem lett, viszon DJ Q elment egy közös promót ellenőrizni. :-)))
Sajnálom, h elkéstünk, ezt teljesen magamra vállalom. Remélem, nem ez okozta a kis feszkót, amit Chloén éreztem, csak az utazás miatti izgalom. Remélem, most már ott van és minden sunshine, happy. World pisz.

Myers 2008.02.11. 17:54:39

nem volt semmi feszkó, csak majdnem a fondü maradt el. :))))
sztem nagyon klasszul és vidáman sikerült. chloenak meglepően nagy a kecója, úh. a köv. karácsonyi partit is ott rendezzük. sőt, addig is minden házibuli mehetne ott. van kulcs, ugye? :))

Chloe78 2008.02.12. 00:27:47

hi!
Hat megjottem, nem volt egyszeru jelzem!A londoni gep a BA gay jarata volt, fiu stewardessek voltak csak, mind meleg.A new yorki jarat tomve volt, kis szaros 4 eves vegig orjongte elottem.mikor leszalltunk nyar volt, mikor fel mar tel, meg a ho is esett, pedig csak 1 ora telt el kozte...JFK-n akkora volt a forgalom mint a koruton este 6kor, km-es sorokban alltak a felszallasra varo gepek a kifuton minden szinben es meretben,az egen meg egymas mogott sorakoztak a leszallni varok tomott sorokban.Meg sosem lattam ilyet, allat volt!!szerencsere John megvart, nagyon orult nekem, meg azota is folyamatosan!:-)Persze az erkezesemrol senki sem tudott uh suru bocsanatkeresek kozepette adtak egy szallodai szobat, en meg jofej voltam es elfogadtam uh volt forro furdo meg teraszon kavezas kilatassal az oceanra..Itt semmi nem valtozott, de mindenki tok orul nekem akivel osszefutok uh so far jol erzem magam. Visszakaptam a regi szobam is, bar Nyul nelkul nagyon furi...
Asszem ennyi mara...
Ciao!Chloe

Myers 2008.02.12. 08:57:01

hi Chloe,
supersagos, hogy minden ilyen klasszul alakult, tele izgalommal és sztorival az utazás.
egyedül vagy a szobában? mert akkor gondolom, nem sokáig ;)
érezd nagyon jól magad, és Johnt üdvözlöm. :)

ci vediamo (de mikor?) ciao, Nina

Pussy K 2008.02.13. 15:50:45

Nagyon-nagyon örülök, h minden rendben John-nal. Két legyet egy csapásra:cuki pasi és klassz állás.

Próbálok képeket feltenni, múltkor technikai oko miatt nem ment. Újra próbálkozom. :-)))

Princsi 2008.02.14. 14:36:18

Hi,

Megjöttem Ciprusrol, nagyon fáradt vagyok, este 10-12ig aludtam csak. :-)
Viszont ugy néz ki lesz állása a tesomnak, szoval amit aláirja a szerődést, máris bookoljuk a skyeurope jegyeket! :-)

Nagyon örülök, hogy Chloéval minden rendben... John-t szeretjük, mert föz. :-)

Puszi:

Princi

Pussy K 2008.02.15. 15:45:27

Chloe,
elo tudnad banyaszni Themis telefonszamat valahonnan? Benne kene lennie a mobilodban...
Azért kéne, mert vettünk repjegyet Athénba a május elsejei hosszú hétvégére. Arra gondoltam, h csak ingyen kéne megszállni! :-)))
Köszi előre is!

Pussy K 2008.02.18. 17:52:13

sorry, de azóta 5 mobilom volt, és bár a kártya ua., nem arra lett mentve.Próbáld megkeresni a facebookon vagy hi5?

Pussy K 2008.02.28. 11:12:03

Olyan kis nyünyő Themis, h még e-mail címe sincs. A múlt embere, nem szereti az internetet. Akkor az lesz, h írok neki levelet a szülei címére.
süti beállítások módosítása